- ANA SAYFAGiriş Noktanız
- BAŞKANLIKKurumsal Yapı
- BİR BAKIŞTA ABAB Yapısı ve İşleyişi
- AB İLE İLİŞKİLERTürkiye-Avrupa Birliği İlişkileri
- Türkiye-AB İlişkilerinin Tarihçesi
- Temel Belgeler
- Anlaşmalar
- Protokoller
- Katılım Ortaklığı Belgeleri
- Ulusal Programlar
- Avrupa Komisyonu Tarafından Hazırlanan Türkiye Raporları
- Genişleme Strateji Belgeleri
- AB'ye Katılım için Ulusal Eylem Planı (2016-2019)
- AB'ye Katılım İçin Ulusal Eylem Planı (2021-2023)
- Ortaklık Konseyi Kararları
- Türkiye-AB Zirvelerine İlişkin Belgeler
- Kurumsal Yapı
- Gümrük Birliği
- Türkiye- AB Yüksek Düzeyli Diyalog Toplantıları
- VERİKaynaklar
- MEDYAHaber / Duyuru
- İLETİŞİMBize Ulaşın
Türkiye-AB Karma İstişare Komitesi (KİK) 43. Toplantısı Gerçekleştirildi
Türkiye-AB Karma İstişare Komitesi (KİK) 43. Toplantısı Dışişleri Bakan Yardımcısı ve AB Başkanı Büyükelçi Mehmet Kemal Bozay’ın katılımıyla 25 Haziran 2026 tarihinde Ankara’da gerçekleştirildi.

Bakan Yardımcısı Büyükelçi Bozay açılış konuşmasında KİK toplantılarının Türkiye-AB ilişkilerine yaptığı olumlu katkılara, Türkiye-AB arasındaki ekonomik, ticari ve sosyal bağların önemine, potansiyelinden tam olarak faydalanılabilmesi için Gümrük Birliği’nin güncellenmesinin gereğine, ikiz dönüşüm sürecinin getirdiği yeni politika öncelikleri ile bu kapsamda yürütülen çalışmalara değindi.






