ENGLISH
  Güncelleme: 16/04/2012

Türkiye'de Kerevit Üretiminin ve Pazarlanmasının Geliştirilmesi

Tarım ve Balıkçılık Projeleri Anasayfa



TÜRKİYE'DE KEREVİT ÜRETİMİNİN VE PAZARLANMASININ GELİŞTİRİLMESİ 

 

"Türkiye'de Kerevit Üretiminin ve Pazarlanmasının Geliştirilmesi " Projesi, Türkiye ve AB Sivil Toplum Diyaloğu-II Tarım & Balıkçılık Bileşeni altında yer almaktadır. Isparta Ticaret ve Sanayi Odası tarafından yürütülmekte olan projenin ortakları, Çek Cumhuriyeti’nden South Bohemia University ve Türkiye’den Süleyman Demirel Üniversitesi’dir.

                                                                                             

Toplam bütçesi 135.748,00 Avro olan " Türkiye'de Kerevit Üretiminin ve Pazarlanmasının Geliştirilmesi " projesinin uygulanma süresi 16 aydır.

 

Projenin resmi internet sitesine  http://www.itso.org/ adresinden ulaşabilirsiniz.

 

Proje ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.

 

Türkiye ve Avrupa Birliği Sivil Toplum Diyaloğu II Projesi hakkında detaylı bilgi için http://www.csdproject.net/ internet sitesini ziyaret ediniz.

 

 

 



THE ENHANCEMENT OF CRAWFISH PRODUCTION AND MARKETING IN TURKEY 

 

"The Enhancement of Crawfish Production and Marketing in Turkey is carried out within the Turkey and European Union Civil Society Dialogue II, Agriculture and Fishery grant scheme. The grant beneficiary of the Project is Isparta Chamber of Commerce and Industry and project partners are South Bohemia University from Czech Republic and Suleyman Demirel University from Turkey.

 

Total budget of the " The Enhancement of Crawfish Production and Marketing in Turkey " is 135.748,00 Euros and the duration of the project is 16 months.

 

The official web-site of the project is:  http://www.itso.org/

 

For detailed information on Turkey and European Union Civil Society Dialogue II Project, please visit http://www.csdproject.net/


<<< Avrupa Kültür Koridoru: Çorlu- Sakar Projesi Tarım ve Balıkçılık Projeleri Anasayfa

Farklı Renkler Bir Arada Projesi >>>


Güncelleme: 16/04/2012 / Hit: 9,262