Son Güncelleme: 24 Eylül 2010
Genel Sekreterliğimizde Sekreter olarak çalıştırılmak üzere, halen bir kamu kurumunda devlet memuru olarak çalışmakta olan personelden, aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyanlardan başvurusu uygun görülenler kurumlarının muvafakatıyla, geçici görevli personel olarak alınacaktır.
Başvuru şartları;
Başvuru şekli;
-Genel Sekreterliğimizde geçici görevli olarak çalışmak isteyen ve gerekli şartları taşıyan kişilerin, Türkçe olarak yazılmış Sekreter olarak görev alma taleplerini belirten dilekçe ve özgeçmişlerini pdbik@abgs.gov.tr mail adresine iletmeleri gerekmektedir.
-Başvurular Genel Sekreterliğimizce değerlendirilecek ve bu değerlendirme sonucu başvurusu uygun görülen kişiler, şahsen görüşülmek üzere Genel Sekreterliğimize davet edilecektir.
Diğer açıklamalar;
Geçici görevlendirme halinde 8/6/1984 tarihli ve 217 sayılı Devlet Personel Başkanlığı Kuruluş ve Görevleri Hakkında Kanun Hükmünde Kararnamenin 2 nci maddesinde sayılan kamu kurum ve kuruluşlarında çalışanlar aylık, ödenek, her türlü zam ve tazminatlar ile diğer mali ve sosyal hak ve yardımları kurumlarınca ödenmek kaydıyla, kurumlarının ve kendilerinin muvafakati ile geçici olarak Genel Sekreterlikte görevlendirilebilir. Genel Sekreterliğin bu konudaki talepleri, ilgili kurum ve kuruluşlarca öncelikle sonuçlandırılır. Bu personel, kurumlarından aylıklı izinli sayılır. İzinli oldukları sürece memuriyetleri ile ilgili özlük hakları devam eder ve bu süreler terfi ve emekliliklerinde hesaba katılır. Terfileri başkaca bir işleme gerek kalmaksızın süresinde yapılır.
E-Posta: pdbik@abgs.gov.tr